среда, 11 января 2017 г.

Сценарій новорічного ранку «Казкова подорож Білосніжки»

Сценарій новорічного ранку «Казкова подорож Білосніжки»
(для молодшого та середнього шкільного віку)

Дата проведення: 27.12.16, 28.12.16

Звучать позивні свята
Звучить мелодія, до дзеркального залу входить Білосніжка і запрошує дітей на новорічне дійство

Білосніжка   Ялинка сяє від прикрас,
І зал  сіяє вогнями.
Всіх друзів просимо до нас
Стрічати свято з нами.
В залі нашім сміх і гра,
Веселощів багато,
Заходьте, діти, вже пора
Нам свято починати!

(Білосніжка тримає в руках планшет зі сценарієм)
Білосніжка   Я – Білосніжка, сьогодні я головна розпорядниця свята: Я і сценаріст, і звукооператор, і оформлювач сцени, і художник по костюмах…,  а допомагають мені гномики-помічники, чарівники. Наче все готово… Тому не будемо гаяти часу, а будемо зустрічати новорічних гостей. Давайте повторимо слова.

(на сцені, біля мікрофонів )
 1 гн. Ми — веселі Гномики,
Прийшли до вас на свято.
І багато подарунків
Вам хочемо побажати!
Хай завжди у вашім домі
Сміх лунає і пісні!
Хай вас обійдуть стороною
Всі нещастя, ніби уві сні!

 3 гн. Ми — казкові Гномики
Дружні й працьовиті!
Чарівні в нас вогники —
В темряві нам світять.

2 гн. Хай всі сьогодні веселяться
і за здоров′я не бояться.
Хай ллється ваш сміх,
наче море безкрайнє,
хай пісням і жартам
не буде нині кінця і краю.



ТАНОК «ГНОМІВ» 

(звучить запис)
            Увага! Увага! Говорить лісова радіостанція. Слухайте важливе повідомлення! Усім мешканцям казкової країни приготуватися до зустрічі поважних гостей – Діда Мороза та Снігуроньки!
Білосніжка   Дітки, ви чули повідомлення? Тож не будемо зволікати. А щоб наші гості не затримувались в дорозі, протопчемо їм гуртом снігову доріжку.
( хруст снігу)
ГРА «Протопчи стежку»


Сніг пухнастий під ногами
Утрамбуємо ми з вами!
1,2,3,4,
3,4,1,2.
Всі присіли, всі привстали,
1,2,3,4,
3,4,1,2.
Всі готуємось до підскоків,
Не низеньких, а високих.
1,2,3,4,
3,4,1,2.
А тепер на місці встали,
Гарну стежку протоптали.


На сцені лісове царство. Мачуха стоїть біля величезного дзеркала, любується собою, розглядає себе з різних сторін і  проговорює: «Світ мій дзеркальце, скажи І всю правду розкажи, я ж на світі розумніша, наймиліша й найдобріша?..  А їй дзеркальце у відповідь:  (запис) Мачуха: «Мені ти заперечиш? Ну , скажи мені скоріше, чи знайдеш ти наймиліше». А їй дзеркальце у відповідь: (запис) Розсердилась Мачуха, та й вирішила заточити  Снігуроньку та Діда Мороза у чарівному дзеркалі.

(телефонний дзвінок)
Білосніжка   (дивлячись до планшету, зі сумним обличчям, говорить) Хлоп’ята та дівчата, нам телефонує Д.М. Щось сталось. (Запис Д.М.) «Дорогі діти, вітаю вас з наступаючим Новим роком! Ви мене вибачте, але на свято до вас не потраплю. Нас зі Снігуронькою зла Мачуха заточила у чарівному дзеркалі. А щоб нас визволити, вам необхідно знайти кодове слово-пароль. Пройдіть всі випробування, ви опинитеся в Північній країні і визволите нас зі Снігуронькою! Вирушайте в дорогу швидше. Ми вас чекаємо! Вирушайте скоріш в дорогу!»

Білосніжка   (засмучено) Що ж нам тепер робити, діти? Адже, якщо ми не знайдемо пароль, то поважні гості не завітають до нас на свято. Вирушаємо в дорогу!

(під мелодію виходить Мачуха)
Мачуха          Ти тільки  диви, чого забажали - свята? Як би не так! На північ захотіли? А ось і не вийде! А ялинка яка грана. Тиждень топити буду, дров багато буде, бо газ так дорого коштує, холодно, б-р-р. (до дітей) Диви, які маленькі чоловічки. Та які чистенькі, красиві, здоровенькі, шустренькі.  Зараз я кину вас в темний чулан. Ви зараз признаєтесь чого ви тут зібралися? Чого мовчите? Ну (діти відповідають, що зібрались на свято)

-  А тепер попросіть гарненько, щоб я вас відправила на допомогу Діду Морозу. Скажіть: Найгарніша, наймиліша, найдобріша (діти хором вимовляють). Ні, ще краще. Ой! Як приємно! Гаразд, відправлю вас на північ. Закрийте очі і проговорюйте магічні слова:

Закриваються куліси (чаклує біля дзеркала, починає звучати мелодія)
Тумба - тутумба.
Африкус - манафрикус.
Злобус, гневус, кусь,
На півдні опиняться нехай! 
ХОРОВОД

Відкриваються куліси (звучить чарівна мелодія, гаснуть вогні. На сцені пальма, пісок, глечик; звучить східна мелодія, виходить Принцеса)

Білосніжка   Ой, дітки, що ж наробила ця підступна Мачуха. Дуже жарко! Мені здається, що ми з вами опинилися в занадто жаркій країні. І що ми тут робимо?
Принцеса Жасмін: О, Білосніжка!  Ти не побоялася завітати в наш жаркий клімат?! Мабуть, щось трапилося, якщо ти зважилася на це.
Білосніжка   Так, трапилось. Зла Мачуха заточила Діда Мороза та Снігуроньку в чарівному дзеркалі, а щоб їх визволити, нам необхідно знайти пароль. Може ти нам допоможеш?
Принцеса Жасмін: О, як жаль, охоче спробую вам допомогти! Може, Джин підкаже пароль? (Тре глечик, звучить чарівна мелодія, гасне світло, на сцену виходить Джин)
Джин: Охо-хо-хо. Я так давно сидів в  цьому глечику і без роботи. Нарешті розімну свої кісточки! Та й повправляюсь у чаклуванні! Що трапилось, моя чарівна повелителько? Знову моя допомога потрібна?
Принцеса Жасмін:Так, потрібна. Допоможи Білосніжці та діткам знайти кодове слово, щоб визволити поважних гостей з чарівного дзеркала.
Джин: Добре, я допоможу. Я ж чарівник все ж таки! Але я так засидівся, що хочу танцювати! Потанцюйте зі мною, а я підкажу першу цифру пароля.
Принцеса Жасмін (звертаючись до Білосніжки та дітей в залі) Ну, що, ви згодні пограти з Джином? (відповіді дітей) Тоді вперед!
ГРА Ось так
Джин:  Молодці.А може ще зі мною потанцюєте?

ХОРОВОД

Джин: Ух! Оце ви мене вморили! Я напевне піду відпочивати.
Білосніжка   Почекай, Джине, ти ж обіцяв допомогти і підказати першу цифру пароля.
Джин: Ах. Да. (повертається в глечик, виносить цифру 2) Ось. Перша цифра пароля – 2.
Білосніжка (забираючи цифру) Дякуємо вам! А тепер нам пора. Ми поспішаємо!
Принцеса Жасмін   Ну, прощайте. Щасливого вам Нового Року.

Закриваються куліси (звучить мелодія, виходить Мачуха і знову чаклує біля дзеркала)
Мачуха
Тумба - тутумба.
Африкус - манафрикус.
Злобус, гневус, кусь,
На дні морському опиняться нехай! 
ХОРОВОД

Відкриваються куліси (Звучить музика з шумом хвиль. На сцені  сидить Черепаха,спить, під мелодію до неї виходить  Русалонька)

Русалонька: Знову ця стара спить!
Черепаха: Чого це я стара? Жінка поважного віку (кашляє) Дієздатна!
Русальнока: Я тут до тебе завітала з приватним питаннячком! Тільки нікому, чула, нікому! Ти тут головна сваха в нашому підводному царстві. А я так хочу вийти заміж!
Черепаха: Є в мене один кандидат. Стрункий, галантний, із чистого дерева і ключик від серця є у мене.
Русалонька: Дерев’яний? А як же я буду з ним? Він же спливе з дна морського!
Черепаха: А ми до ноги гирю підв’яжемо! На новий рік весілля зіграємо.
Білосніжка: Ні, не буде нового року! Зла Мачуха зачаклувала Діда Мороза та Снігуроньку в чарівному дзеркалі.
Русалонька: Як зачаклувала? В мене з наказ від Володаря Нептуна.
Черепаха: А, ну-ка, давай його сюди. (Русальнока передає наказ Черепасі, вона його зачитує)

«Увага! Увага! Слухайте новорічний наказ моєї водяної величності! Запрошую всіх жителів підводного царства на Новорічне свято. У зв’язку з підвищенням попиту в земного населення на крабові палички, наказую русалкам стерегти наших крабів як зіницю ока, бо можете залишитися без кавалерів. Рукодільницям-медузам даю завдання – до Нового року вишити скатертину червоною та чорною ікрою і від мого імені подарувати золотій Рибці».

Білосніжка:  А щоб нам визволити Д.М. та С., нам необхідно знайти пароль. Одну цифру ми вже знайшли – це 2. Може ти нам допоможеш і підкажеш другу цифру-пароль?
Черепаха: Так, знаю я цю підступну чаклунку. І як їй не набридне бешкетувати? А раз вже в моє царство потрапили, будьте гостями і пограйте зі мною в мою улюблену гру.

ГРА «Черепаха, аха, аха»

Русалонька:  як гарно ми грали. А може ви ще зі мною потанцюєте?

ХОРОВОД

Русалонька: Дякую вам, Білосніжко. Оце свято влаштували! 
Черепаха:  Так гарно було нам з вами. Дякуємо. Ось ваша друга цифра-пароль – це 0. (Білосніжка забирає цифру)
Русалонька: А я вам подарую і третю цифру. Це 1. (Білосніжка забирає цифру) Білосніжко, у мене є чудовий засіб, щоб потрапити на землю. Ось вам чарівна перлина, потримайте її в руках і опинитеся на землі. І тут Мачуха безсила.
Білосніжка: Дякую за пораду, спробую. Діти, вставайте швидше в коло. Передамо один одному чарівну перлину і опинимося на землі.

Куліси закриваються
ГРА «Веселі перлини»
Куліси відкриваються

Білосніжка   Ось ми з вами і на землі.

(звучить мелодія, виходить Мачуха)
Мачуха (до Білосніжки) Що сумуємо? І як підготовка до Нового року? До зустрічі поважних гостей? Сценарій зробила вже? Репертуарчик підібрала? З діджеєм домовилась? Ігри підібрала?(усміхаючись)
Білосніжка (засмучено, похиливши голову)         Що ж ти наробила?! Через тебе я потрапила в таку халепу. Що ж тепер робити? Однієї цифри не вистачає, щоб звільнити Діда Мороза та Снігуроньку з-під твої чарів. Не прийде свято ні до дітей, ні до нас в чарівний ліс, ні до тебе, ні до мене.
Мачуха  Як не прийде? І мені подаруночка не буде? (Білосніжка хитає головою «Ні»)  А давайте ви зі мною потанцюєте, а я вам останню цифру віддам?!

ХОРОВОД

Мачуха          Добре. Ось вам остання цифра – це 7. Швидше кріпимо цифри. …..

(звучить чарівна мелодія, говоряться магічні слова)
Мачуха
Тумба - тутумба.
Півнікус - манафрикус.
Добробус, святовус, улибус,
Дід Мороз та Снігуронька опиняться нехай! 

ТАНОК «Новий рік» 
 Пісня «Дід Мороз» 

Білосніжка   Діти, щось у нас не виходить з чаклуванням. Давайте ще й покличемо Діда Мороза та Снігуроньку. Готові? (діти повторюють слова)

(звучить казкова мелодія, із-за чарівного дзеркала виходять Д.М. та С.)
Дід Мороз     З новим роком! З новим роком!
            Він ступає на поріг.
            У житті всім вам бажаю
            Тільки радісних доріг!
Снігуронька             Як у залі тут прекрасно,
            А ялинка як блищить…
Якщо труднощі разом ви подолали і нас визволили,
То час, дідусю, і ялинку засвітить!
Дід Мороз     Ну-мо разом, онучата,
Щоби гарним було свято,
Допоможе мені
І засвітяться вогні!
В нагороду за сумління,
За Морозовим велінням,
Гей-но, вогники чарівні,
Поділіться сяйвом дивним.
Снігуронька            Один, два, три, ялинонько, світи! Ой, дідусю, ти всі слова чарівні правильно сказав? Щось ялинонька тебе не чує. Може ще раз повторимо?
Мачуха А давайте я вам теж допоможу чаклувати! (ще раз повторюють слова, ялинонька сяє)
Це вже справжнє свято.
Дід Мороз     Любі мої, ми завітали до вас з подаруночком, але не простим, а танцювальним. Зустрічайте…

ТАНОК «Джингл белл»

Білосніжка   Дякуємо вам, любі гості за подаруночок. А чи не пограєш ти з дітками?
Дід Мороз     Так, звичайно.
ГРА «Діду, діду, заморозь»

Снігуронька            Дідусю, а може ще вистачить сил тобі і затанцювати з дітворою?
Дід Мороз:    Не такий я і старий! Можу ще і затанцювати!

ХОРОВОД

Дід Мороз:  Ух! Уморили ви мене! Молодці! Талановиті всі! А тепер швидше ставайте у великий потяг і вирушаємо за подарунками!
(казкові герої шикують дітей у потяг і, проходячи через сцену, діти отримують подарунки від Д.М.)


Дід Мороз:  Весело у вас і цікаво,
Та прощатися пора.
З Новим роком, милі друзі!
З Новим роком, дітвора!

Снігуронька:
           З Новим роком вас вітаю!
Щастя, радості бажаю!
Щоб ви всі росли здорові,
Кароокі, чорноброві!

Дід Мороз     Щоб всього в достатку мали,
Щоб вас люди поважали!
Щоб завжди пишались вами
Ваші любі тата й мами!


 Здоров’я, щастя в Новому Році!!!

Комментариев нет:

Отправить комментарий