среда, 11 января 2017 г.

Сценарій концертної програми «Бал для Святого Миколая»

Сценарій концертної програми «Бал для Святого Миколая»

Дата проведення: 18.12.16

Ведуча:                      Добрий день вам, люди добрі!
Добрий день і в добрий час!
З днем Святого Миколая
Я вітаю щиро вас!

Коли Святий Микола
З небес на землю йде,
То кожний дім і школа,
Мов вулик бджіл гуде.
Сьогодні, мої милі друзі, довгожданний день зустрічі з мріями та подарунками. Свято дитинства й щедрості, на яке щорічно чекають наші вихованці. От і нині малеча з самого раночку виглядає візитера, аби отримати подарунки, але не тільки отримати, а й подарувати Миколаю щось незвичне. Довго й старанно діти готували для святого справжнісінький бал, аби показати, як вони люблять його, які вони слухняні й талановиті. (Виступи дітей)
Діти    1. Свято лине Миколая –
Серденько радіє. 
Йде святий до нас із раю 
Принесе надію.
2. Подарує віру в чудо
І любов велику. 
Поклоніться, добрі люди, 
Цьому чоловіку.

3. Поклоніться і радійте
За його щедроти. 
Як і він, прожить зумійте 
В просвіті турботи.
4. Поможіть і нам для нього
Влаштувати свято. 
Бо усмішка для святого 
Коштує багато.
5. Ми влаштуєм Миколаю
Бал – маленьку казку, 
Хай у погляді заграє 
Втіха й Божа ласка.
Ведуча: Гарна пропозиція – влаштувати бал для Миколая. Але ж він дуже зайнятий: ходить по садочках, квартирах – роздає малечі подарунки, як же Миколай побачить наш бал? А, придумала! Ми встановимо з ним супутниковий зв'язок і камерою будемо транслювати наше свято просто йому на телефон. Ну, як моя ідея? Отже – починаймо.
(лунає музика, заходить Фея)
Фея:   Я – фея-чарівниця. 
На мене подивіться: 
Я можу так зробити, 
Щоб стали в казці діти. 
Лиш музика заграє – 
На ляльок обертаю 
Дівчаток-щебетушок,
Своїх малих подружок.

(лунає музика, Фея чарівною паличкою торкається по черзі дівчаток, вони підводяться)


1. Я – малесенька актриса, 
Звати лялечку Аліса. 
Можу пісеньки співати, 
Можу в піжмурки пограти.
2. А я – Лєра, ляля неньки,
Дуже добра і гарненька, 
І весела, і сумлінна, 
Ще й хазяєчка відмінна.
3. Я – маленька всеумійка, 
Звати лялечку Софійка. 
Хоч роками я маленька – 
Помічниця гарна неньки.
4. Чути сміх веселий зранку
Це – прокинулась Тетянка. 
Знає геть уся рідня: 
Ляля Танечка це – я!
5. Ось мене назвала мама
Дуже сонячно – Мар’яна, 
Я для нені – ляля-сонце, 
Що заглянуло в віконце.
6. А я – лялечка-панянка,
Маю ім’ячко – Улянка. 
І прийшла до вас на свято, 
Щоб гарненько танцювати.
7. Я – Надієчка-дівиця,
Дуже вправна танцівниця. 
Нумо, лялі, не вагайтесь – 
У таночок мій збирайтесь.

Танок «Ляльок»  

Ведуча: Які милі лялечки, просто з казочки до нас на бал завітали, аби потішити діток, гостей і, звичайно, Миколая. Дякуємо, добра Феє, за таке диво. А, може, ти ще щось нам чарівне зробиш?

Фея:   Так, звичайно, дуже просто. 
Будьте пильні, наші гості, 
Буду зараз чаклувати, 
Українців викликати.
Танок «Гуцульский» 

Ведуча: Наша країна Україна – казкова країна. Адже тільки в нас є такі добрі люди, щедрі, талановиті, тільки в нас дітки можуть до безкінечності співати про рідну землю гарних пісень. А які чудові віршики знають наші дітлахи! Навіть зовсім маленькі залюбки розповідають про Україну. Хочете послухати?

Фея: Авжеж, хочемо.


1. Я – козак-молодчина,
Дуже видний я мужчина. 
Ось навколо озирнуся, 
Й до обіду оженюся. 
Буду їсти борщ, пампушки, 
І вареники, й галушки. 
Ну, кажіть мені, дівчата, 
Хто вже вміє готувати?
2. Хоч мені лише (___) роки, 
Козаченко я нівроку. 
Підростаю на відмінно, 
Стану гетьманом Вкраїни.
3. Ви на мене поглядайте
Й президента упізнайте. 
Я прийду до влади швидко 
Буде щастя нашим діткам!


 Ведуча: Жартували наші парубки й дівчатка добряче, бо ж українці, бо ж козаки та козачки. А які у нас дівчата – диво, а як вони співають гарно – замилуєшся.

Пісня «Свято Миколая» 

Ведуча:          Молодці які! Багата наша країна на таланти. Такі виступи звичайно ж сподобаються нашому Святому Миколаю і він до нас завітає на свято! Феє, а яких гостей ти ще запросила на бал? Можеш покликати?

Фея:   Так, звичайно, дуже просто. 
Будьте пильні, наші гості, 
Буду зараз чаклувати, 
Домовичків викликати.

(лунає музика, з’являється Кузя)
Кузя: Кузю викликали? Це у вас сьогодні святковий бал для Миколая? А ви себе що всі гарнесенько вели цілий рік, не бешкетували, слухняними були? (опускаючи очі, сумним голосом) А я ось не люблю бути слухняним! Весь час щось витворяю! І напевно, подаруночка від Святого Миколая не отримую?

Ведуча:   Не засмучуйся, Кузю, я впевнена, що ти виправишся. Пограй з нашими гостями.

Гра

Ведуча:   Діти, сподобалась гра? Дякуємо, Кузю. Залишайся на балу, погостюй у нас трішки, зовсім трішки, бо маю поспішати твоїх друзів домовичків шукати. Вони такі пустуни , боюся, аби чого не наробили, бо ж подарунка від Миколая не отримають.

Танок «Домовички»  

Кузя: Неймовірно, дуже весело і гарно. Пречудове свято ви влаштували для святого Миколая. І я буду хорошим і слухняним. Але де ж він до цієї пори, чому не приходить?

Ведуча: Він мандрує по дитячих садочках, школах, роздає діткам подарунки, має і до нас завітати, та щось забарився.

(забігає дитина)
Дитина:         Ой, біда, печаль велика. 
Листоноша ось покликав, 
Телеграму передав: 
Миколай щось написав.
(віддає телеграму ведучій)

Ведуча: Так, подивимося, що тут. «Вибачте, любі друзі, але, на превеликий жаль, не можу приїхати до вас на свято – мене терміново викликали в лікарню до хворих діток. Дуже дякую за те, що були слухняними цілий рік, старанно вчилися, були ввічливими і добрими товаришами. Надсилаю вам своїх янголів – думаю, вони стануть гарною окрасою вашого свята». Ай-ай-ай, що ж ми будемо робити, де нам подаруночки для діток взяти?

Білосніжка: Не сумуйте: у вас є Фея, яка неодмінно щось вигадає.

Фея:   Так, звичайно. (чаклує)
Танок «Зірок» 

Зіронька        Ми, зірочки, спустились з неба,
Щоб освітити шлях Святому Миколаєві.

Зіронька        Всім привіт, мої гарненькі,
Я є зіронька ясненька.
Я на свято Миколая
Йому завжди помагаю

Зіронька        Він в санчатах до дітей приїжджає.
Їм дарунки дає і таке питає:
Чи вмієте ділитися?
Чи не любите сваритися?
Чи гарно навчаєтесь?
Чи слухняні ви в батьків?
Скоро він сюди прийде і всім чемним дітям дарунки принесе

Зіронька        Я до вас прийшла на свято ,
Щоб гарненько розпитати:
-          Що відомо вам про Миколая?
Йде про нього слава?

Діти    Зіронько, запитуй!
Відповіді залюбки дамо,
Зі Святим Миколаєм
дружимо давно.

Зіронька
Де і коли народився  Святий Миколай? (дуже і дуже давно,, у двісті вісімдесятім році це було. У Візантії, в сім’ї Нонни і Феофана народження сина родина святкувала.
Хто Миколая виховував, навчав?  (мудрого вчителя Микола мав, наставник гарних справ його навчав: робити завжди і усім добро, бо щастя може дати лиш воно)
Як  же склалося подальше життя Святого? ( дуже рано батьки Миколая, цей світ залишили. Сину у спадок велике багатство лишили. Та бідним людям багатство син роздав, а сам священнослужителем став)
За що люди шанують Миколая? (Святий Миколай на небі не сидить, на допомогу людям завжди він спішить: у скруті допоможе і виручить з біди, завжди відповідає на наші молитви)
Зіронька        Тихо. Чуєте? (звучать дзвіночки) Радійте! Миколай наближається до нас!



Фея:   Маємо чого радіти,
Добре знаєте ви, діти!
Долетіла до нас  вість,
Що до нас в дорозі гість.
Хто це? Кожен пам’ятай!
Діточок він всіх згадає,
Їм подарунки посилає,
Він вже близько, вже іде,
Наша пісня хай гуде!
Пісня «Ой хто, хто Миколая любить»
 (Звучить мелодія, виходить Миколай з янголами)
М и к о л а й
День вам добрий, день вам гарний,
Але трохи незвичайний.
Ось нині рівно рік минув,
Як на землі я був,
Як дітям дари я давав,
До праці усіх закликав.
Наказував їм чесно жити, 
Від зла тікать, людей любити. 
Хотів тепер би я дізнатись, 
Чи проросло добро в їх душах? 
Я відповідь почути мушу.
У с і. Проросло! 
Ведуча:          Святий Миколаю, чи сподобалось тобі наше свято? Наш бал?
Миколай       Так, звичайно. Ви всі молодці, і талановиті, і слухняні. Навіть Кузя виправився і став думати не тільки про себе, а й щось гарне робити для інших. Феї дякую за те, що організувала таке свято. В дорозі від садочка до школи мені не було сумно. Я навіть показував ваші виступи іншим діткам! Дякуємо вам, любі мої!
1-и й  а н г е л
Отче Миколаю!
Не пусти на діток зла й лихих пригод. 
Дай рости на користь рідному народу! 
Дай рости на щастя України-мами! 
Будь завжди із нами!
2-и й  а н г е л
Благослови нас, Миколаю. 
Перемогти злу силу дай. 
Засій в серцях бажання чисте 
Міцно любити рідний край.
1-и й  а н г е л
Хай любов і щира злагода 
Живуть поміж вами, 
Щоб дружба і щастя 
Були завжди з вами!
Миколай       Най кожного часу і в кожну годину
Господь вам поможе, в біді не покине.
Тіштеся, радійте, діти,
Та горніться до освіти.
Хай пожиток із вас буде,
Як вже вийдете у люди.
Пильно вчіться  і моліться,
Не лінуйтеся, трудіться
І від злого стережіться.
Дуже прошу: обминайте
Навіть самий менший гріх.
Батька й неньку поважайте
І вчителів своїх.
Святу Христову віру бережіть,
Нікому зла і кривди не чиніть.
І ще я хочу привітати тих,
Хто Миколаями зоветься.
І тих, хто у науці не ледачий.
І тих, хто добре тут співають,
Країну й Бога прославляють.
Прошу ангелів моїх роздати дітям подарунки


(ангели роздають подарунки)
2-и й а н г е л
А ми зараз будемо поспішати, 
Щоб інших діток ще привітати! 
До побачення!


Миколай       От і настав прощатись час,
Залишаю вже я вас.
Будьте добрі й завжди щирі,
Живіть в злагоді і мирі.
Мамі й татку помагайте,
Менших себе не чіпайте.
Вчителям у поміч будьте,
І мене ви не забудьте.
Швидко мчиться часу лік,
Знов прийду я через рік
На велике, світле свято.
З Миколаєм вас, малята!

Ведуча: От і закінчилося наше святечко. Весело було, подарунково, а щоб так і на наступний рік відбулося – наші діточки будуть старатися не бешкетувати, вчитися, розвиватися і знову виглядатимуть свого Миколайчика у морозяне віконце.

Комментариев нет:

Отправить комментарий